Nová kampaň od Slovakia Travel v spolupráci s Európskou komisiou pre cestovanie (ETC) má zvýšiť počet turistov a prenocovaní na Slovensku. V kampani predstavuje tri slovenské mestá, a to Bratislavu, Košice a Trenčín ako európske hlavné mesto kultúry v roku 2026. Jej zámerom je prezentovať tieto destinácie najmä na zahraničných trhoch cestovného ruchu a zvýšiť povedomie o regióne strednej Európy ako destinácii cestovného ruchu a zvýšiť počet turistov a počet prenocovaní amerických turistov v každej krajine, ktorá je súčasťou kampane jednotlivo vrátane Slovenska. Dvojmesačná digitálna kampaň pod názvom Kreatívne mestá strednej Európy odštartovala v auguste. Na prezentácii Slovenska pracuje organizácia spolu s ETC cez platformu "Objavte strednú Európu," ktorá propaguje aj ďalšie susedné krajiny, ako Česko, Poľsko a Maďarsko.
Zdroj: TASR